Πώς θα κρατηθείς σε φόρμα στις διακοπές

Γυμναστική στις διακοπές; Κι όμως γίνεται και με μεγάλη επιτυχία.

fit_kentriki

   Να κάνω γυμναστική στις διακοπές; Έχετε τρελαθεί τελείως;» Σε ακούω, μη φωνάζεις. Γυναίκες είμαστε και καταλαβαίνουμε και δε θα σου προτείναμε να κάνεις γυμναστική κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών σου διακοπών.

   Υπάρχει τρόπος να γυμναστείς χωρίς να προσπαθήσεις, χωρίς να το βάλεις στόχο, χωρίς να το καταλάβεις. Οι καλοκαιρινές εξορμήσεις εκτός από καλαμαράκια και γαριδομακαρονάδες μπορούν να προσφέρουν έδαφος για εκγύμναση χωρίς κόπο.

Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας

Σκάλες

skales

Στο νησί θα περπατήσεις θέλεις δε θέλεις. Το αυτοκίνητο είναι συνήθεια της πόλης και δε θα την πάρεις μαζί στις διακοπές. Πήγαινε το πρωί για καφέ, κουλούρι και εφημερίδα με τα πόδια. Ανέβα στα σοκάκια, κατέβα στα σοκάκια και έτοιμο το πόδι. Οι βόλτες στη Χώρα μπορεί να αποδειχθούν σωτήριες για το κορμί.

 

Παιχνίδια στον ήλιο

kokoromaxies2

Εννοείται πως θα κάνεις ηλιοθεραπεία, θα διαβάσεις το περιοδικό σου, θα ακούσεις μουσική και θα πιεις χυμό. Κάποια στιγμή θα θελήσεις να ξεμουδιάσεις. Σου βρήκα 10 παιχνίδια για την παραλία. Η παρέα θα γελάσει και εσύ θα γυμναστείς διασκεδάζοντας. Οι ρακέτες είναι πια ξεπερασμένες. Μόνο κοκορομαχία.

 

Περπάτημα

walk

Στα σοκάκια περπάτησες αλλά η μεγάλη δουλειά θα γίνει στην άμμο. Μπορεί να ακούγεται απλοϊκό, αλλά το περπάτημα στην αμμουδιά που το πόδι βουλιάζει και εσύ παλεύεις για να το επαναφέρεις είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για τοπ κορμί σου. Περπάτα κοντά στη θάλασσα για τη δροσιά του πράγματος.

 

Τρέξιμο

run

Αν είσαι από τις φανατικές της άσκησης ακολούθησε το παραπάνω μοτίβο αλλά αυτή τη φορά τρέχοντας. Ξύπνα λίγο νωρίτερα από την υπόλοιπη παρέα και πήγαινε στην ακρογιαλιά. Θα αναζωογονηθείς τόσο που δε θα το πιστεύεις.

Κολύμπι

swim

Θα κρατηθείς σε φόρμα 100%. Δεν εννούμε να κάνεις »ο κολύμπι του σκύλου» αλλά και καμια απλωτή παραπάνω. Η αντίσταση του νερού θα γυμνάσει όλο το σώμα σας. Δυναμώστε το καρδιαγγειακό και το μυϊκό σας σύστημα χωρίς να φοβάστε για τον παραμικρό τραυματισμό. Μέσα στο νερό δε γίνεται να κάνετε λάθος.

Aqua Aerobic

aqua

Για τις προχωρημένες υπάρχει και η λύση του aqua aerobic. Μπορείτε να κάψετε μέχρι και 280 θερμίδες. Μαγεία. Κάνε μεγάλους βηματισμούς μέσα στο νερό, τρέξε ή κάνε κουτσό, κάνε ψαλιδάκια με πόδια και χέρια, μάζεψε τα πόδια σου στο στήθος και τέντωσέ τα δυνατά. Είσαι έτοιμη.

Ποδήλατο

bike

Είτε στα σοκάκια του νησιού, είτε θαλάσσιο. Όποιο κι αν επιλέξεις θα κάνεις πόδι φοβερό. Μη μιλήσουμε για τους γλουτούς. Είναι ευχάριστο, αρκετά ξεκούραστο και σε διευκολύνει στις μετακινήσεις, άρα χρηστικό.

Χόρεψε ξέφρενα

dancing

Δεν υπάρχει κάτι πιο απλό. Νιώσε ελεύθερη και εκφράσου. Άκου τη μουσική, πιες το κοκτέιλ σου και κουνήσου με το ρυθμό. Χόρεψε χωρίς να σε νοιάζει ποιος σε βλέπει κι αν το κάνεις σωστά.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s