ποιος χαρακτηρας ………………………..

Ποια είσαι τελος πάντων; Ποιος χαρακτήρας  θα μπορούσε να έχει γραφτεί για εσένα; Ποια προσωπικοτητα ειναι αποκλειστικα για τον χαρακτηρα σου. Παρε χαρτι και μολυβι.Τώρα θα αποκαλυφθούν όλα.

τι ζωο ημουν στην προηγουμενη ζωη μου;

α)σκυλος

β)γατα

γ)φιδι

δ)κοτα

τι χρωμα ειναι τα περισσοτερα ρουχα στην ντουλαπα μου:

α)γκρι,λευκα ξερεις απλα αλλα σικατα

β)φουξια,ροζ αν δεν λαμπιριζουν ειναι για πεταμα

γ)πρασινα,μπλε,κιτρινα,κοκκινα δωσε χρωμα στην ζωη

δ)λευκα,μαυρα τι τα θελουμε τα χρωματα λιγα και καλα

τι παπουτσια φοραω αυτην την στιγμη;

α)allstar ειναι φλατ, ανετα και για ολες τις περιστασεις

β)λεοπάρ σεξι μποτακι μπορει να μην λαμπιριζει αλλα προκαλει

γ)δοκιμαζω νυφικη γοβα…. τι τωρα τι σε 20 χρονια… το ιδιο κανει

δ)παντοφλες ειναι παρα πολυ ανετες ….τι μας νοιαζει η ομορφια… σιγα

ποιο τραγουδι με αντιππροσωπευει;

α)get low  για μια ζωη

β)sexy and I am know it… το αγαπω

γ)ολα ειναι super!!!!!

δ)κα-νε-να….. με ξενερωνουν…σοβαρα

θα αγοραζα εξοχικο;

α)στα καμενα βουρλα η στην Μυκονο και το νησακι δεν με χαλαει

β)μια βιλα στα βορεια προαστια….ονειρο

γ)μια σκηνη στον ΑΜΑΖΟΝΙΟ!τσαματο

δ)εεεεε γιατι να χαλαω τα λεφτα μου!

ποιο φαγητο σιχαινεσαι;

α)κλασικα….φακες και φασολακια!Θρεπτικο αλλα μπλιαχ

β)ολα οσα μου χαλανε το κραγιον!

γ)ολα τα τρωω!Και οταν ξερναω γουσταρω φαση

δ)το σουσι αλλα αν πρεπει να το φαω θα την κανω!

σε 5 χρονια ελπιζω να:

α)να κανω πολλα ταξιδια

β)να γινω σουπερ σταρ και να με θελουν ολα τα αγορια

γ)να αρραβωνιαστω,να κανω 10 παιδια , να γινω νιτζα και να σπουδασω στα 16 φυσικα…ολοι μου λενε οτι ειναι πολυ νωρις για αυτα αλλα σε 15 χρονια ποιος ζει και ποιος πεθαινει;

δ)να εχω ενα  πιο μικρο δωματιο για να γινω πιο μοναχικη

στο κομοδινο μου υπαρχει:

α)ενα μπουκαλι νερο και κανα δυο βιβλια  για ωρα αναγκης

β)φωτογραφιες απο τα σεξι αγορια του σχολειου για να βλεπω γλυκα ονειρα

γ)ενα μπουκαλακι αθανατη  πορτοκαλαδα για περιπτωση που ερθει ο πιτερ παν

δ)τιποτα αν γινει κατι μπορει να χτιπισω

ποιο αντρικο ονομα μου αρεσει;

α)Μητσος θα το θυμαμε και ποιο ευκολα

β)Αγαπιος..μμμμ… αγαπη

γ)Αποστολης ετσι λενε τον αδελφο μου

δ)το θθτβηθγθφ δεν υπαρχει για αυτο μου αρεσει

αν εχεις περισσοτερα α:

 

Κοριτσι μου εισαι μια φυσολογικη εφηβη!!!Εισαι χαλαρη οταν πρεπει και γλυκια οταν ειναι αναγκη.Εισαι σοβαρη σε καποιες καταστασεις και η ψυχη της παρεας οταν βρισκεσαι με παρεα!!!!!!!!!Αν μπαινεις και στο μπλογκ μου τοτε εχεις τον  τελειο χαρακτηρα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

αν εχεις περισσοτερα β:

 

 

Tα νεα μου δεν ειναι καλα!Ασχολησε τοσο με τον εαυτο σου που γινεσαι ενοχλητικη στους αλλους! Πρεπει να νοιαζεζαι τους φιλους  σου και να ξεκολησεις απο τα αγορια ολα θα γινουν στην ωρα τους!Μην σε νοιαζει ομως ολοι εχουμε περιθωρια βελτιωσης !!!!!!!!!!!!!!!!!!

αν εχεις περισσοτερα γ:


  Εισαι υπερ της αποψης YOLO δηλαδη στα ελληνικα σημαινει οτι *ζεις μονο μια φορα*     Αυτο  ειναι και καλο και κακο!Κακο με την εννοια, του οτι θες να τα κανεις ολα τωρα   κατι το οποιο δεν σε βοηθαει ,γιατι   αφου τοσο βιαζεσαι δεν μπορεις να απολαυσεις  το τωρα!!!Ομως ειναι καλο γιατι ζεις την καθε στιγμη με γελιο και χαρα κατι το οποιο σε κανει χαρουμενο ανθρωπο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αν εχεις περισσοτερα δ:

Αχ….αχ..αχ.Γιατι εισαι τοσο μοναχικη!!!  Οι φιλοι ειναι εκει για να σε κανουν να να γελας,για να σου συμπαραστεκονται,για να σου μιλανε,να σου τραγουδανε,να σου χαμογελανε κ.τ.λ.Οταν κλεινεσαι σε ενα δωματιο κλεινεσαι και στον εαυτο σου και τοτε χανεις ολα αυτα που σου   προσφερει μια φιλια!!!!!Προσπαθησε να βγεις εξω και να ζησεις την ζωη σου σαν ευτηχισμενο ατομο και τοτε  θα καταλαβεις το νοημα της  ζωης!!!!!

 

 

 

 

By Konstantina Posted in QUIZ

Σχολιάστε

